🔰 قصد نقد طراحی و تگلاین این کمپین رو ندارم (که خودش حکایت مفصل دیگریست)!!!
🔰 بیایید پیام این کمپین رو با هم مرور کنیم:
📍 کادونا نسل جدید کارت هدیه بانکی است
📍که در این کمپین، هدیه ای برای مردم دارد (با درشت ترین فونت تابلو)
📍این هدیه، خرید بدون کارمزد کارت هدیه بانکی است (با فونت ریز)
📍که فقط برای کارت های هدیه بانکی منقش به پرچم ایران اختصاص دارد ( با فونت بسیار ریز و ناخوانا!!!!)
⁉️ نظر شما چیست؟
به نظر شما تحت چه شرایطی ممکن است یک برند، کمپین خود را با چنین رویکردی طراحی و اجرا کند؟
اجرای چنین کمپین هایی چه تاثیراتی در اعتماد و توجه مخاطبان تبلیغات دارد؟
با هم خردمندتریم 🍀 | Hamkherad.com







