📌قبل از مطالعه توضیح پست، به پاسخ این سوال فکر کنید که؛
هفتخط شدن/ هفتخط بودن کنایه از چیست؟
همزمان با تکمیل خط هفت متروی تهران، کمپینی بالا رفت با این شعار که: “بالاخره هفتخط شد!”
و تاکیدی دوباره بر این که هر خلاقیتی در خدمت برند نیست
و بعضی خلاقیتها نه تنها در خدمت برند نیستند، که در خیانت برندند!
🚩حالا به پاسخ این سوال فکر کنیم که؛
از کی، چنین لحن و فضای کولی به هویت برند مترو و شهرداری اضافه شد و
طی چه پروسهای چنین ایدهای که تنها کارکردش به جریان انداختن چرخه طوفان فکری و تلاش برای دستیابی به خلاقههای وربال کاراتر است، انتخاب، تایید و اجرا میشود؟
با هم خردمندتریم 🍀| hamkherad.com







