هم خرد | با هم خردمندتریم ...

🚩بسته‌بندی و تکرار حکایت پول و پیاز و کتک …

همین حالا که در حال مطالعه این پست هستید؛
دسته ۱- مجموعه‌های زیادی هستند که به اهمیت بسته‌بندی به عنوان خط مقدم مواجهه مشتری با برند پی برده‌اند و از این عنصر نهایت استفاده رو برای معرفی خودشون، کیفیتشون و پشتیبانی از وعده برندشون استفاده می‌کنند

دسته ۲- مجموعه‌هایی هستند که از ظرفیت‌های بسته‌بندی به حداقل‌ها بسنده‌ کرده‌اند و برای یک پله بالاتر بردن سطح و کیفیت و پیامش تلاشی نمی‌کنند

دسته ۳- مجموعه‌هایی هستند که به بسته‌بندی بی‌توجهند و طبیعتا خواسته یا ناخواسته از بخش زیادی از ظرفیت‌های قابل دستیابی به واسطه یک بسته‌بندی خوب محروم‌اند

دسته ۴- و البته مجموعه‌هایی هم هستند که برای ارتقای بسته‌بندی تلاش‌هایی هم کرده‌اند و البته در نیمه راه ولش کرده‌اند و این دسته از دسته قبل زیان‌دیده‌ترند که هم تلاش می‌کنند برای بهبود و هم انگار صرف تلاش، برایشان از نتیجه تلاش مهم‌تر بوده و اینان 📍هم پول را داده‌اند، 📍هم پیاز را خورده‌اند و 📍هم کتک را!!!

❓شما از دسته چهارم، چه مجموعه‌هایی رو سراغ دارید؟

با هم خردمندتریم 🍀| hamkherad.com

#بازاریابی #تبلیغات #بسته_بندی #برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هم خرد | با هم خردمندتریم …