همین حالا که در حال مطالعه این پست هستید؛
دسته ۱- مجموعههای زیادی هستند که به اهمیت بستهبندی به عنوان خط مقدم مواجهه مشتری با برند پی بردهاند و از این عنصر نهایت استفاده رو برای معرفی خودشون، کیفیتشون و پشتیبانی از وعده برندشون استفاده میکنند
دسته ۲- مجموعههایی هستند که از ظرفیتهای بستهبندی به حداقلها بسنده کردهاند و برای یک پله بالاتر بردن سطح و کیفیت و پیامش تلاشی نمیکنند
دسته ۳- مجموعههایی هستند که به بستهبندی بیتوجهند و طبیعتا خواسته یا ناخواسته از بخش زیادی از ظرفیتهای قابل دستیابی به واسطه یک بستهبندی خوب محروماند
دسته ۴- و البته مجموعههایی هم هستند که برای ارتقای بستهبندی تلاشهایی هم کردهاند و البته در نیمه راه ولش کردهاند و این دسته از دسته قبل زیاندیدهترند که هم تلاش میکنند برای بهبود و هم انگار صرف تلاش، برایشان از نتیجه تلاش مهمتر بوده و اینان 📍هم پول را دادهاند، 📍هم پیاز را خوردهاند و 📍هم کتک را!!!
❓شما از دسته چهارم، چه مجموعههایی رو سراغ دارید؟
با هم خردمندتریم 🍀| hamkherad.com







