با هم ثروتمندتریم
با هم خردمندتریم
با هم نیرومندتریم
با هم هنرمندتریم
با هم هوشمندتریم
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

راه هایی به سوی ترکستان | بررسی موردی یک مایع لباسشویی …

قبل از مطالعه ادامه پست، لطفا به تصویر نگاه کنید و رفتار خود در حین خرید انواع شوینده را در نظر بگیرید. به نظر شما چه چیز این تصویر ممکن است غیرعادی باشد؟

این گزاره ها را در نظر بگیرید:

 

  • مصرف کنندگان، در انتخاب محصولات مختلف، از جمله انواع شوینده ها، از ابزارها و روش های مختلفی استفاده می کنند.
  • برای شناسایی انواع معیارهای موثرِ مصرف کنندگان بر انتخاب هر نوع محصول، ابزارهای مختلفی از تحقیقات بازار را می توان به کار بست. مشاهده میدانی، برگزاری مصاحبه های عمیق، توزیع پرسشنامه های کاغذی و الکترونیکی بعضی از ساده ترین این ابزارها هستند.
  • به گواه بکارگیری انواعی از ابزارهای تحقیقات بازاریابی، مشاهده و ارزیابی غلظت مایع شوینده و همینطور تست بو و رایحه محصول از سوی مصرف کننده دو مورد از مهم ترین روش های مورد استفاده مصرف کنندگان در ارزیابی و انتخاب محصول، بخصوص در شرایط رقابت و دسترسی به طیف وسیعی از برندها، به شمار می روند.
  • نتایج مطالعات نشان داده است که در مورد بعضی از محصولات و بطور ویژه، محصولات خوراکی، آب بندی بسته محصول و بطور ویژه باز نشدن و تست نشدن آن از سوی دیگر مصرف کنندگان، از اهمیت بالایی برخوردار است ولی این موضوع در مورد محصولات شوینده از حساسیت چندانی برخوردار نیست.

با در نظر داشتن گزاره های فوق، یکبار دیگر به تصویر نگاه کنید.
به نظر شما، چه عواملی ممکن است در تصمیم تولیدکننده/ برند محترم در استفاده از بسته بندی غیرشفاف و همینطور برچسب پلمپ محصول تاثیرگذار باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *