با هم ثروتمندتریم
با هم خردمندتریم
با هم نیرومندتریم
با هم هنرمندتریم
با هم هوشمندتریم
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

⭕ مکث و بحث: همزیستی اسنپ و فیلیمو و یک همکاری برد-برد-برد …

🔰 اصل ماجرا
اخیرا و طی همکاری اسنپ و فیلیمو، امکان مشاهده رایگان فیلیمو در طی یکساعت (و یا وابسته به مدت تخمینی سفر) برای کاربران اسنپ که سفیر درخواستشان را پذیرفته و در آستانه شروع سفر هستند، فراهم شده است. این رویکرد البته رویکرد جدیدی نیست و علیرغم این که در کشور چندان پرطرفدار نیست، در سطوح مختلفی می توان به همکاری ها و همزیستی های مشابه اشاره کرد. مثلا همکاری بین دفاتر املاک (بنگاه های معاملات ملکی) و باربری ها، همکاری بین شعبه های شیلا و کیک خونه و …

🔰 و چند سوال از شما:
به نظر شما بابت شکل گیری این همکاری که به نوعی هر سه طرف ماجرا را منتفع می کند (فیلیمو از جهت امکان تست رایگان محصول برای تعداد زیادی از کاربران اسنپ و تلاش برای تبدیل آنها به مشتریان خود، اسنپ از جهت ایجاد تجربه بهتر سفر برای مشتریانش و مسافران اسنپ از حیث فرصت تبدیل زمان عموما مرده سفر برای پرداختن به سرگرمی):
📍 کدامیک از طرفین کسب و کاری (اسنپ و فیلیمو) ناگزیر به پرداخت پول به طرف دیگر شده و چرا؟
📍 کدامیک از طرفین کسب و کاری، از این همکاری نفع بیشتری کسب می کند و اساسا چطور می توان میزان منفعت هر یک از طرفین را از این همکاری مشخص کرد؟
📍 چه نمونه هایی از همکاری ها و مشارکت های اینچنینی بین کسب و کارهای مختلف رو سراغ دارید؟
📍 با توجه به این که در کشور ظرفیت های زیادی برای تعریف مشارکت های اینچنینی بین برندها و کسب و کارهای مختلف وجود دارد، به نظر شما چرا نمونه های زیادی از همکاری های اینچنینی رو نمی بینیم؟

با هم خردمندتریم 🍀 | hamkherad.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *