-

“نشه فراموش …”؛ تیزینگی پرفروغ، اوپنینگی کم رمق …
احتمالا طی چند روز گذشته تصویر فاز تیزینگ کمپینی با تگلاین “نشه فراموش …” و تصویری از “بابابرقی” نوستالژیک رو دیدید. فاز اوپنینگ این کمپین هم اکران شد و با استفاده از آرتورک های چندگانه ای، ضمن انتقال پیام های مرتبط با اصلاح الگوی مصرف، نام برند جدیدی هم در گوشه تابلوها ظاهر شد ……






